Kundecase
Bravida AB
Bravida giver bygninger og anlæg liv – døgnet rundt, året rundt. Med mere end 12.000 ansatte fordelt på 180 lokaliteter i hele Skandinavien, leverer Bravida både specialiserede opgaver og helhedsløsninger inden for teknologi- og serviceområdet. Det gælder blandt andet design, planlægning, installation, drift og vedligeholdelse.


Selve opgaven
I 2020 gennemførte Bravida et omfattende indkøb af arbejdstøj. Det var afgørende at få en dedikeret samarbejdspartner med, der kunne systematisere indkøbene og tilbyde en digital løsning, som kunne integreres med Bravidas eget indkøbssystem. Det kunne Lyreco Branding Solutions.
Fra et produktperspektiv ville Bravida finde en rådgivende samarbejdspartner, som ikke bare kunne levere produkter, men som også kunne udvikle en opdateret kollektion af arbejdstøj og personlige værnemidler, som passer til alle de forskellige forretningsområder, Bravida specialiserer sig i.
Om samarbejdet
Kunderne er kernen i vores forretning. Vi sørger for, at de får al den hjælp, de har brug for, hvorvidt det er rådgivning, assistance eller løsninger.


Kvalitet og bæredygtighed
Køb af miljøvenlige produkter kræver klare oplysninger og nem identifikation.
Derfor er anerkendte mærker som Ecolabel, FSC og PEFC specificeret for hvert produkt i Lyrecos katalog og webshop.
Vi kræver, at vores leverandører og producenterne af Lyrecos egne produkter lever op til vores krav om miljø, arbejdsmiljø og menneskerettigheder. Fokus på bæredygtighed og etik i leverandørkæden er derfor et centralt princip i Lyrecos CSR-strategi.